poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Konkurs bez bólu!


Wakacje na półmetku, czas zapewnić sobie dodatkowe atrakcje ;)

Jeśli w perspktywie macie wolne dni, a przynajmniej wieczory i macie ochotę spędzić je z czytnikiem - polecam odwiedzenie strony http://www.niemabolu.pl/ i pobranie darmowego egzemplarza wakacyjnego e-booka. Wybór może nie jest duży, ale ciekawy i różnorodny. Poza tym na stronie możecie obejrzeć filmy, czy zagrać w gry, choć chyba nie macie dosyć czytania? :)

Zapraszam was również do konkursu, w którym można wygrać 3 zestawy do gry w bule (zdjęcie). Dla tych, którym marzą się wakacje bez bólu, ale z bulami. ;) 

Zasady są proste, do końca tygodnia, a więc 9 sierpnia 2015 r. czekam na wasze odpowiedzi na pytanie:

Którą książkę ze strony niemabolu.pl chciałbyś przeczytać i dlaczego?

Odpowiedź na max. 5 zdań umieszczajcie w komentarzach pod tym postem. Spośród nadesłanych odpowiedzi wybiorę trzy najciekawsze, a każda z nich zostanie nagrodzona takim samym zestawem. Wyniki konkursu zostaną opublikowane do 12 sierpnia.

Zachęcam również do informowania o konkursie na blogach i fanpejdżach, choć nie jest to warunek konieczny do wzięcia udziału w konkursie.

9 komentarzy:

  1. Najchętniej przeczytałabym "Radość dla początkujących" bo chyba każdy Polak powinien przeczytać :) Wszak lubimy się smucić, ale chyba nie potrafimy cieszyć :)
    kontakt@maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. "Ucząc psa czytać"
    Bo już sam tytuł nastawia na spotkanie niezwykłego i według recenzji wewnątrz książki jest jeszcze lepiej. Nic tylko wypada skorzystać z zaproszenia do tego magicznego świata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj. Chyba nie wezmę udziału bo bule już mam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Od długiego już czasu moje lektury zdominowały: strach, krew, zbrodnia, zło w ludzkiej postaci i poszukiwanie sposobu na jego ukaranie. A kiedy spojrzałam na listę książek na stronie niemabulu.pl moją uwagę od razu przykuła "Delikatność". Po opisie już wiem, że potrzebuję właśnie takiej powieści: pełnej czułości i delikatności, choć nie pozbawionej życiowego dramatu i trudnych decyzji. Ciekawa jestem czy to bardziej bajka o pięknej damie i królewiczu na białym koniu czy jednak kawałek prawdziwego życia, tylko bardziej romantycznego niż zauważamy wokoło. Myślę, że ta historia potrafi mnie wzruszyć - a chyba tego właśnie potrzebuję w wakacje.
    pozdrawiam :)
    sallybrovn@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Czego chciałabym najbardziej, z tych bardziej nieprzyziemnych spraw? Żeby ktoś mnie namalował. Nie dosłownie, jak Infantkę namalował Velazquez, ani zbyt abstrakcyjnie jak Picasso Dorę Maar, ale z wyczuciem i uchwyceniem mojego wnętrza. Może Courbert sprostałby wyzwaniu? Tego już się nie dowiem, ale chciałabym dowiedzieć się o nim więcej i myślę, że "Przejrzyste Źródło" Davida Bosca umożliwiłoby mi to.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, zapraszam do siebie jestem tutaj nowa. Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej chciałbym przeczytać książkę, co fach obnaża
    Chciałbym przeczytać "listy do młodego pisarza"
    Choć pisarzem już być nie będę
    I atutu młodości niedługo też się pozbędę
    To czytając w nostalgii bym się odmłodził
    I może pisarsko coś jeszcze spłodził

    endelium@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby nie to, że "Delikatność" już czytałam, to oczywiście wybrałabym ją :) Ale zaraz po tej książce chciałabym wreszcie zapoznać się z tak bardzo chwaloną twórczością Mario Vargas Llosa (tu książka "Listy do młodego pisarza"). Strasznie podobają mi się wszystkie okładki jego książek, które ukazały się za pośrednictwem Wydawnictwa Znak.
    martha.kosmala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do dyskusji ;)