wtorek, 5 listopada 2013

Konkurs - "Inne zasady lata"

Witajcie!
Ostatnio miałam przyjemność recenzować świetną książkę - "Inne zasady lata" Benjamina Alire Saenz.
Dziś Wy możecie wygrać egzemplarz tej książki!

Co trzeba zrobić?

- polubić na FB profil wydawcy - Zaczytane

- w komentarzu pod tym postem zgłosić chęć udziału w konkursie i krótko odpowiedzieć na pytanie - czym jest dla Ciebie rodzina? lub jaka Twoim zdaniem powinna być rodzina?


- zachęcam również do polubienia mojego profilu na FB - Niedopisanie


Na odpowiedzi czekam do końca tygodnia - 10.11.2013, a w ciągu dwóch dni od zakończenia ogłoszę wyniki!
Zwycięzcę wybieram ja, a zostanie nim ten kto poda odpowiedz, która moim subiektywnym zdaniem będzie najlepsza, najciekawsza, najzabawniejsza, najbardziej wzruszająca... itd. W jakimś sensie naj! ;)

Zapraszam do udziału i życzę powodzenia!

9 komentarzy:

  1. Ja mam swój egzemplarz! Ale już udostępniam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuję, co mi tam! :)
    Oczywiście lubię Zaczytane na FB, polubiłam także profil Twojego bloga - ciekawie u Ciebie jest :)
    W obecnych czasach pojęcie "rodzina" może wydawać się skomplikowane - niczym niezwykłym są tzw. rodziny patchworkowe. Dla mnie, słowo rodzina niesie ze sobą pozytywne wibracje. Bo rodzina to bezpieczeństwo i zrozumienie. Wiem, że bez względu na to, co się dzieje, możemy na siebie liczyć.
    Rodzina to ludzie, którzy są dla siebie i ze sobą nawzajem, czy dzieje się dobrze, czy źle. Rodzina pomoże i "ustawi do pionu", gdy trzeba.
    Rodzina to najwspanialsi i równocześnie najbardziej irytujący ludzie na świecie ;)
    Rodzina, to Ci, których kochasz; ja w skład swojej wliczam przyjaciół, nie tylko rodziców, dziadków i rodzeństwo.

    Pozdrawiam ciepło,
    Edyta (Zapiski spod poduszki)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie się zgłoszę :)

    Czym jest dla mnie rodzina? Nie da się na to pytanie odpowiedzieć jednym zdaniem. A nawet dwoma czy dziesięcioma. Bo rodzina, to coś więcej niż tylko pusta definicja, która nie odzwierciedla rzeczywistości. Rodzina to bardzo dziwna sprawa. Grupa ludzi bardzo podobnych do siebie, lecz za razem całkowicie odmiennych. Są jak barwny witraż, który pozornie stwarza wrażenie chaosu, lecz gdy dokładniej się mu przyjrzysz, dostrzeżesz, że każdy element doskonale do siebie pasuje i uzupełnia całość a brak jednego z tych kolorowych elementów, może zniszczyć cały obraz. Rodzina nie karci, nie odtrąca, nie rani. Akceptuje cię ze wszystkimi wadami, niedoskonałościami i słabościami. Daje bezinteresowną miłość, choć często nawet na nią nie zasługujesz. Rodzina jest siłą, którą nie zachwieje żaden sztorm i nie przewróci żadna wichura. A jeśli nie daje tego wszystkiego zwyczajnie nie ma prawa nazywać się rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się : )

    Rodzina jest dla mnie oparciem. To właśnie najbliższe mi osoby zachęcają mnie do tego, bym robiła to, co lubię najbardziej, czyli spełniała się w pisaniu. Wiem, że cokolwiek bym nie zrobiła, to mogę liczyć na ich wsparcie (a uwierz mi, że przy mnie łatwo nie mają xd). Rodzina powinna być przede wszystkim wspólnotą, w której wszyscy sobie ufają i akceptują się wzajemnie. Dopiero po spełnieniu tych warunków możemy stawiać kolejne, a są nimi szczerość, miłość i chęć wzajemnej pomocy. Każdy ma jednak inne zapatrywania na rodzinę i to, jaka powinna ona być. Życzę po prostu wszystkim tego, by każda była szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rodzina to dla mnie osoby, które są dla mnie najbliższe. Oni dają mi siłę, by wstać kiedy mam gorszy dzień. Dają mi wierzyć w lepsze jutro, ustawiają do pionu, gdy trzeba, a przede wszystkim wsparcie i szansę na dążenie do celu. Dzięki nim wyszłam z dołka i skupiam się na najważniejszym, czyli byciu sobą, a nie udawaniu kogoś innego kim nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry wieczór,
    Osoby chcące podwoić swoje szanse na wygranie książki "Inne Zasady Lata" mogą zgłosić się do konkursu organizowanego w serwisie www.RuchLGBT.pl. Mamy do rozdania 3 książki dla 3 osób. Serdecznie zapraszam.
    Mam nadzieję, że ten komentarz nie zostanie usunięty. Nie jest on reklamą. Chcemy trafić z książką do jak największej liczby zainteresowanych.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do dyskusji ;)